Officiellt en tråkig blogg

Det här har officiellt blivit en tråkig blogg. 
Allt jag egentligen vill skriva är om blommor och bin, kärlek och sånt. 
Till synes tråkiga saker, för er i alla fall. Inte för mig. 

Men det är så att minst 18 000 gånger per dag tappar jag fokus på det jag gör. Försvinner in i min egen värld. In i historien, in i framtiden. När jag hör mig själv säga de här sakerna är jag chockad. Det är inte jag som pratar, ändå är det jag till fyrahundrasjuttiosju procent. 

Att jag kan bli tårögd och skratta på samma gång, av vadå? Av kärlek? 
De som känner mig vet att jag är en ensamvarg. Ytliga förhållanden som max.
Men nu? Helt seriöst skulle det inte förvåna mig om jag åkte till Las Vegas och gifte mig när jag väl åker till staterna. Men, nej, jag är förnuftig. Ska inte gifta mig. Jag menar bara att jag är förvånad över att jag kan tänka mig att lämna allt här bara för att åka till andra sidan världen för att vara med en person... 

Jag väntar fortfarande på att vakna, men snälla nyp mig inte. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0