Sömn, jobb och prostitution.

Det är konstigt att jag, efter att ha sovit mer  än dubbelt så mycket inatt (fem timmar), än vad jag gjort de senaste två nätterna, var tröttare än någon av dessa dagar. Vissa saker är bara ganska ologiska. 

En nyhet för er läsare är att jag kommer att jobba mindre inom loppet av en månad. Så vill ni köpa mat av mig kommer det bli allt mer svårt att finna tid. Men det verkar ju vara svårt redan nu, så vi kan väl säga att det kommer att bli näst intill omöjligt för er. 

Det här med att jobba mindre har känts som vad jag verkligen velat nu, eftersom jag pluggar. Eller inte pluggar. Men hur som helst, jag vet inte riktigt vad jag vill längre eftersom jag kommer att gå ner från typ 30 timmar till kanske max 10 timmar i veckan. Det är några saker som gör att skon klämmer lite.. 

1. Betyder det att jag måste plugga 20 timmar mer? Om inte, vad ska jag då sysselsätta mig med? Jag blir så lätt rastlös. 
2. Jag vill ju tjäna ihop en massa pengar nu innan jag åker till LA. Jag vill liksom vara där utan att behöva tänka "hm, ska jag äta, frukost, lunch eller middag idag?". 

Aja, det där löser sig. Jag kan ju alltid extraknäcka på gatan om det skulle behövas.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0