This boy

I förrgår träffade jag som sagt en kille. Helt randomly. Sen följde han mig hem och vi stod ute och pratade till halv sex på morgonen. 
Igår var vi på samma fest, och sen följde han med mig hem, igen. Fast denna gång fick han faktiskt följa med upp. Egentligen är det inte min grej, men det var något speciellt med honom. Så varför inte.

Hur som helst, vi kollade på Braveheart innan vi somnade. 
Innan han gick idag fick jag en gåva, inget speciellt, men i alla fall. Jag tror aldrig jag fått något av någon kille förr. Eller jo, jag fick en ros och ett gosedjur på alla hjärtans dag för ett och ett halvt år sen. Gulligt.

Vem är killen? Kommer det hända något? Ni undrar...

Men svaret är nej, det kommer det inte. Han åker till LA nästa fredag. Stannar där i två år. Han är en goodlooking sing and songwriter. En duktig sådan. Så det är ganska kört. Inte för att jag hade väntat mig något, men det är ändå synd när man hittat en trevlig kille. 

Just my luck. 

Kommentarer
Postat av: Just me

Jag är ganska så säker på att jag vet vem han är.

2008-09-07 @ 21:54:42
URL: http://justmeunderpubliceyes.blogspot.com/
Postat av: Just me

Okej, trodde mer att du skulle ge mig "something something" att gå på efter den kommentaren.



But fine. Gör inte det då.



Förr eller senare kommer det att komma fram.

2008-09-08 @ 10:08:26
URL: http://justmeunderpubliceyes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0