Till Isabel, från andra ett annat dygn.

Ikväll var även första gången på nästan en vecka jag fått något tecken på att min kusin i London lever. Då vart jag glad. 

Jag vet ju att du läser min blogg några gånger varje dag sötis, så: 

1. Nej, du är inte utbytt. 
2. Tack sötis. 

Jag väntar fortfarande på att kunna se din söta nuna på min skärm, så se till att logga in på Skype och ring mig! Jag har så många frågor och så mycket att berätta (ja ja, jag vet att du läser min blogg) så jag förstår inte hur du kan hålla dig borta. Men okej, jag vet att dit internet inte fungerar som det ska. Men hur som helst, se till att fixa det. Jag saknar dig. 

Jag kom på, nu är det söndag här och lördag där. Coolt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0