Knep och knåp med Isis

Ikväll kom jag hem senare än vad jag trott.. Vi var tvungna att göra klart de ormdräkter som jag och en annan tjej i min dansgrupp ska ha på oss på lördag, då vi har en show med Isis. 

Vi är en helt fantastiskt rolig och mysig grupp och jag kommer verkligen att sakna dem när jag beger mig till andra sidan jorden för att vara med my love. Men sånt är livet, och jag kommer ju tillbaka. Tror jag. 

Hur som helst, ikväll vände dagen och vart fantastisk... 
Eftersom vi kommer att ha strumpbyxor och bodys på oss, så har vi målat och sytt fast ormskinnstyg för att dölja de mer intima delarna. Jag måste säga att ligga ner och få en lapp fastsydd down there kan ta alla pris. 

Dessa bilder är från i förrgår när vi började måla våra dräkter, så de är långt ifrån klara här. Ikväll vart dem, men det får ni se efter på lördag, då den stora uppvisningen hålls. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0