Vissa dagar tar priset

Jag är hemma nu. Det känns som att livet verkligen har lekt idag. Min energi har varit på topp om inte mer, hela dagen. Trots det så har jag inte ätit på tolv timmar. Nu ska jag stoppa i mig något, för sakens skull. Sen ska jag gå igenom kvällens anteckningar. Handelsrätt är intressant, men kräver en hel del. Jag tror det kräver mer än vad jag tror. I veckan ska jag köpa mig en lagbok. Det är ett måste i kursen. 

Sen ringde min far idag och meddelade att jag faktiskt kan flytta in i lägenheten när jag vill. Hans fru, min extramamma, har släppt garden lite. Känns kul, men tro inte att det kommer att ske några fester där. Nej, för det kommer det inte. Inte i mitt hem. Man gör bara misstag en gång. 

Som sagt, jag gillar mitt liv, jag gillar att ha full fart. Än så länge. Men ibland är det synd, idag gick min familj på Arn. Då satt jag och pluggade. Sånt kan ju kanske suga ibland. Men man kan ju inte ha bananen i fickan hela tiden.

Hur sin helst, jag har haft en otroligt bra dag. 
Jag tror det beror på frukosten jag åt i morse. 
Blåbär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0