artonde april

Vi åkte till stranden, men det vart bara jag och min man.
Så efter en timmes bussresa gick vi först på promenadvägen, 3rd street, där vi shoppade en fotboll, en bh och mat till våra magar. Sen gick vi ner till stranden, där vi låg i ungefär en timme skulle jag tro. Jag passade på att ta en tupplur. men insmorda var vi. Så hur som helst tröttnade vi efter ett tag, och gick söder ut. Vi stannade på en gränsplätt där vi passade lite boll innan vi gick tillbaka igen för att bege oss hemåt. Hem trodde vi att vi skulle, men vi fick vänta på bussjäkeln i en och en halv timme innan den kom. Folk var lite upprörda. Med all rätt tycker jag.

Sen har vi varit hemma, ätit pasta och köttfärssås, tittat på Scrubs, latjat i Photoshop och sånt där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0