Back to reality

Måndagmorgon. Lovet är över

Istället för att gå och träna som jag brukar tänker jag ta mig i kragen och gå och införskaffa lite vykort som jag tänkte skicka lite senare idag. Träna gör jag senare. Sen har jag kollat upp en annan skola som verkar lite intressant. Mycket närmare och mycket billigare, så den tänker jag åka och besöka någon dag. 


Sen har jag hört att våren har kommit (igen). Kul för er med lite värme och sol! Här har också våren kommit, och den får gärna stanna i åtta månader. Det är alldeles lagom varmt här nu. Om ni tänker er den varmaste sommardagen i Sverige, typ någonsin. Ja, där har ni det. 

Så jag sätter på mig klänningen nu, för det är dags att gå ut och skicka lite värme till er där hemma. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0