Bränd, men inte utbränd.

Home sweet home. Eller? 
Nu är vi i alla fall hemma. 

De senaste dagarna har varit semester och igår var kanske den bästa dagen sen jag kom hit. Vi startade dagen med att åka iväg till en strand där vi provade på att surfa. Vi kan väl säga att jag kanske har hittat min nästa hobby! Så kul och jag lyckades ställa mig upp på brädan. Men det var svårt, och föll av gjorde man väl ganska direkt varje gång man var påväg att ställa sig upp. Jag lyckades få mig mina första surfing-bruises i form av ett skrapsår på knät. Min man gjorde illa sig på tån. 

Hur som helst. Vi hann bara hem och äta innan vi fick skjuts till Irvine, där vi gick på festivalen Bamboozle Left. Det var en stor festival med hur många band som helst som spelade på hela sex olika scener. Vädret var asbra och stämningen på topp. Det som skulle kunna varit negativt var när vi var helmosade framme vid en av de stora scenerna, där vi väntade på att se på Fall out Boy. Det var helt crazy! Under tiden band spelade kastades människor över våra huvuden för att komma ifrån publiken, för gå kunde man inte. Jag lyckades till och med att få mig en sko i huvudet. 

Det var en dag guld värd och hela vistelsen i Dana Point är en tacksam sådan. 

Idag vistades jag och min man på den underbart fina stranden som kallas Salt Creek. Solbränd är det enda ordet som behövs här. Men röd är i alla fall en färg. Nu kan det bara bli mer färg på min inte längre likbleka kropp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0