femtonde april

Det vart inget skolbesök idag i alla fall. Det kom upp lite saker.
Sen så åt jag och min man på en favoritrestaurang här. Bossa Nova - en brasiliansk restaurang men utsökt mat och extremt mycket att välja mellan.

Hur som helst, så var det med idag. Efter restaurangen gick vi och handlade lite mat där vi brukar handla mat för att köttet är lite billigare där. Affären heter Jons.

Ikväll tog vi oss även till gymmet, där vi spenderade tre timmar i vanlig ordning.
Resterande tid av vakenhet cencurerar jag från och med nu.


ps. Hoppas min mor har en trevlig resa hem till Sverige igen och att min kusin som fyller 17 gör något galet och rebelliskt dagen till ära. Och juste, grattis far. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0