För att få saken ur vädret för sista gången

Som jag nu tjatat om, så är det snart min 20:e födelsedag.
Jag tror faktskt inte vi kommer att fira den något speciellt.
Men ärligt talat. Det gör inget. Jag är nöjd som det är.
Och det här är sanningens ord som kommer från mig.
Jag gillar att fylla år men det känns lite som en världslig sak nu.

Men för er som verkligen tycker att 20 år trots allt inte är en fjärt i rymden, men som tycker att det är för komplicerat att skicka paket med flygtransport så kan ni få tre möjliga alternativ.

1. 8327-9,903 490 354-3. Sätt in en slant på det kontot och skriv en hälsning.
2. Köp mig lite aktier, eller köp mig ett hus, eller någon annan bra investering.
3. Spara gåvan i några veckor till och ge den till mig när jag kommit hem igen.
(4.) Eller så kan ni ju bara låtsas som att det regnar och skita i det.


Sen om ni vill visa lite uppskattning till min mor som faktiskt klämde ut mig dagen till ära så går det också bra . Ni kan väl skicka henne ett blombud eller något. Men vänta med det tills efter den 16:e. Hon är i Thailand nu och blommorna kanske dör innan hon hunnit se dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0