Här blir inga barn gjorda

Ikväll såg jag och min man på filmen Knocked up. Nu ligger jag i sängen och väntar på att han ska ge mig sitt sällskap. På tal om filmen så handlar den om att två fulla främlingar hamnar i säng och ska ha ett barn tillsammans. När jag såg hur de valde babykläder och köpte böcker som förbereder en för föräldraskapet, kände jag hur jag också skulle vilja ha barn om ett par år, kanske tio... Men när filmen drog ihop sig och det var dags att klämma ut ungen så fick man liksom se hur huvudet började visa sig genom öppningen...

Jag har ju mina p-ringar som fungerar ypperligt, men det kanske är värt att vara extra nog med skydd för jag tror det där med ungar kanske inte är något för mig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Irene

Det hade ju varit kul att bli mormor!

2009-04-10 @ 08:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0