Iodine

God morgon Sverige!

Jag kom precis innanför dörren. När jag tidigare var på gymmet ringde Vanessa, hon vi åka till Knott's med, och frågade om jag vill hänga med henne och hennes OC-vänner som skulle komma över till henne. Så där har jag hängt i några timmar, och kul har det varit.

Vi spelade ett spel som motsvarar "Med andra ord". Det var väl kanske det bästa spel jag kunde spela, eftersom jag var tvungen att förklara en massa engelska ord, varav vissa jag inte alls förstod. Men det gör inget, för man lär sig ju.

Sen spelade vi lite Guitar hero också.

Imorgon så är det bland de få gånger jag faktiskt har något bokat för dagen, vilket känns alldeles underbart. Vaxning 12.30 bortåt Down Town och klockan fem ska jag få en private session med en personal trainer på mitt gym. Coolt va? Nu ska späcket väck! Once and for all. 

Så ja, hej då.


Ps. Iodine var ett av orden jag inte hade någon aning om, men det hade inte de andra heller. Tur va? Hur som helst är det atomnummer 53; a nonmetallic element forming black crystals and violet vapor. - A solution of this in alcohol, used as a mild antiseptic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0