pstikitiki

Torsdag. Ännu en dag att göra värdefull. Som det ser ut nu ska jag alltså åka till Vermont och checka in min potentiella skola för framtiden. Vädret är inte det roligaste att hänga granen men jag antar att det kanske bara är undanflykt för att inte åka.



Gårdagens träningssession med en tränare var väl givande, tror jag. Han sa inte så mycket som jag redan inte viste, men han räknade ut mitt kroppsfett och sa att jag jag har en normal och bra hållning med tendenser till att svanka för mycket ibland. Sen så fick jag veta att jag inte ska äta mer än 1200-1400 kalorier per dag, när en "normallång" kvinna ska äta cirka 2000  kalorier. Information jag inte uppskattade sådär hejdlöst mycket kanske. Mer proteiner och mer vatten var det också som saknades. I träningsväg var det inte mycket till övningar han visade, men han gav tips för att maximera träningen. Sånt uppskattas ju. Men tydligen ska jag inte träna allt för mycket cardio, eftersom det bränner kalorier snabbare. Det var väl synd, cardio är min styrka och jag trodde att man ville förbränna mycket kalorier. Men tydligen inte om man inte vill bryta ner lika mycket muskler som fett. Och slutligen ville han pracka på mig en massa privata träningspass, 25 st á $1500.


Hoppas ni lärde er något av denna text. För jag skrev den i väntan på att den sista av pojkarna skulle gå till skolan så att jag kunde duscha och göra mig redo för att åka till min blivande skola. Men grejen är att hon fortfarande är kvar och jag har nog inget mer att skriva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0