These streets are boring

Idag hade jag planerat att gå till gymmet. Nu hinner jag inte riktigt med det, så jag tänkte att jag skulle ta mig en joggingtur här på LA:s gator. Det tråkiga är att det är bara raka gator och allt ser i princip likadant ut överallt. Grejen med Hollywood när man bor här ett tag är att man tillslut knappt vill gå ut längre. Det är liksom så tråkigt. Är man på semester i två veckor är det en annan femma, men efter två månader är det skittrist. Och faktiskt är det tråkigaste gatan av dem alla Hollywood Boulevard. Det trodde ni inte va? Ni där hemma borde vara glada att ni snart kan få möjligthet att åka till Miami istället. Det ska vara mycket vackrare har jag hört.



Ja, ni ser ju vad jag menar med raka gator.
A:et visar vart vi bor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0