Träning

Jag har kommit in i en svacka när det kommer till träningen. Okej, nu är det en vecka sen det senaste besöket på gymmet och de senaste dagarna har jag inte rört på mig mycket allt. Det passar inte mig, än då kan jag inte förmå mig att gå till gymmet. Kanske beror det på värmen, på dåligt vätseintag, på att jag vant mig med att träna med min man... Jag vet inte. Men hur som helst mår jag sämre när jag inte rör på mig, och vetskapen att jag har nästan all tid i världen gör inte direkt känslan bättre. Det är mitt liv och min kropp, mitt ansvar!

Med det här sagt kommer det att ske en förändring. Imorgon går jag till gymmet med nya krafter och nya ambitioner. Jag är redan taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0