tjugonde april

Idag är det ännu en sån där vanlig dag som ändå bara är hur bra som helst i alla fall. Det började med att jag fått tala med min mor, min morfar och min far. Och ännu bättre är att alla har de skaffat Skype!

När klockan var lite innan elva så följde jag med min man bort till Kodac Theatre, där han skulle ha sin första lektion, för att sedan gå vidare ett antal kvarter för att ta mig till Runyon Canyon. Berget. Men upp gick jag aldrig, utan med en rejäl skoskav vandrade jag ner mot Hollywood Boulevard för att spendera lite tid i affärer innan jag skulle äta lunch med min man.


Det har varit väldigt mycket gående idag. För sen när min man slutat skolan och lämnade mig för sin första dag på sin nya praktikplats så passade jag på att gå att handla på 99 Cent Store. Japp, allt i affären kostar max 99 cent. Så det är där vi köper pasta och bönor som vi har till vår matlagning.

Jag hann knappt komma hem innan det var dags att ge sig av, denna gång tillsammans med min man, till "Coffee House" där Bertel hade ett av sina skolframträdanden.

Sen efter det har vi varit här hemma. ACn har varit på i ett antal timmar för fyfan vad varmt det är här nu. Skojar inte, värmen var anledning nummer två till varför jag inte besteg berget idag. Så här såg min "klyfta" ut när ja kom fram till bergsroten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0