A ordinary day with Kompis

Morgonen spenderades hos tacksamma tanter och eftermiddagen till ära spenderade jag tillsammans med KOMPIS. Vi vandrade hem till min lägenhet där jag ställde mig i köket och lagada mat. Jag vet faktiskt inte sist jag lagade en riktigt måltid där. Det var ovant att hålla i stekpannan. Men fasiken vilket dunderkock jag är.

En massa skitsnack och framtidsplaner delade vi med oss av. Hon gör som så många andra och flyr landet hon med, om bara 2,5 veckor. Själv ska jag vänta tills i November ungefär. Då bär det av. Jag hade en tanke, men när jag nu kom hem så fick jag ett besked som gör att det kanske inte bara blir USA i alla fall. Vi får helst enkelt se hur det blir. Jag har bestämt mig för att inte bestämma mig förrän typ en månad innan avresa. Sen är det planering och förberedning som gäller. Anledningen är för att vad som helst kan komma att ske under dessa månader i vänta.

As for now så är det jobb som ligger i fokus. Idag fick jag även ett lönespec från Taco Bar. 677 kronor nettolön. Många bäckar små säger dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0