angry anger

Och så igår då... Det tog ungefär två timmar för B att hitta hem med försök till guidening från min sida. Jag hade hunnit bli riktigt arg när jag skulle gå ner och öppa grinden, men det släppte ganska snabbt. Hur kan man vara arg på en som aldrig gått på de gatorna? Kudos till att han faktiskt hittade. Men dålig stil av Kungen som bara lämnade honom på klubben. Så gör man bara inte, i alla fall inte på det sättet. Så KungLeopold, ser du det här så är jag besviken.


Annars är vädret fint och eftersom et här är B's sista dag så tänkte jag dra honom till Skansen innan jag måste bege mig till arbetet. Han får väl sova ett litet tag till. Men nu kom jag på blommorna igen. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0