Åter

Åter hemma hos mor min. Blev bjuden på finmiddagen ikväll, vilket passade utmärkt eftersom den enda "fasta" födan jag fått i mig idag var gröten jag åt klockan 6 imorse och frallan jag hann slänga i mig vid 12.

Igår jobbade jag dubbelpass, vilket gick som en dans. Jag hade så mycket energi kvar på kvällen att jag hade kunnat sprungit hem. Men eftersom jag hade sällskap av Hunken så tog vi pendeln och promenerade från centralen. Igår gjorde jag även något förbjudet. Egentligen vet jag inte om det är förbjudet, men det är bara ett starkt antagande. Så därför tänker jag inte berätta vad det var som hände. Men det var riktigt nice.

Idag tog jag farväl av en ganska nyvunnen vän som åker österut på äventyr i nio månader. Det var ju typiskt att han var tvungen att åka nu. Det är roligt att gå till jobbet när jag vet att man kan ha någon att skoja med. Idag låg vi på Skinnarberget och snackade trekant och könssjukdomar. Han är tydligen 31 år. Jag trodde han var typ 25.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0