Congratz mate

Jag börjar mentalt förbereda mig för morgondagen. Min äldsta vän, "Thsåbe", som jag nu kännt i 75%* av mitt liv fyller 20 år. Själv jobbar jag till 23.30, men kommer att glida in under kvällen och starta festandet innan jag går tillbaka till jobbet och packar ihop. Tidigare har jag tänkt på morgondagen som en "trevlig födelsedagsfest". Typ som vilken annan som helst. Men sen ikväll slog det mig att jag tänker se till att den blir galen.

Under den timme jag satt i lokalen och väntade på att klockan skulle ticka till sluttiden så gjorde jag en lista (ja, ännu en lista). Så jag har morgondagen planerad och klar fram tills dess att jag slutar jobbet och har kommit hem till Thsåbe.

1. Träna: yoga, och slingan beroende på när jag vaknar.
2. Packa: en väska med kläder, smink, sängkläder och VIN
3. Åka till lägenheten: bädda sängen, ladda kameran och mobilen.
4. Gå på Systemet: sprit skall införskaffas till det ultimata dödardrickandet som ska hållas @ my place när småtimmarna är komna.
5. Åka till jobbet: inte glömma kläderna, sminket och VINET
6. Landa hemma hos Thsåbe där alla redan kommer att vara ganska runda om fötterna: köra järnet.
7. ?: det återstår å se.



* 75% = 15 år. Egentligen kan man ju säga hela livet eftersom minnet startar väl ungefär att fungera till 100% efter femårsåldern... Gammal kärlek rostar aldrig kan man väl lägga till också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0