första augusti



Man kan fråga sig om jag varit med om en hård natt.
Det kan ni få undra tycker jag.

Igår började jag gråta när jag jobbade. Det var en hemsk gubbe som vägrade öppna dörren till mig när jag hade problem med att komma in. "Jag heter -----, och jag öppnar inga jävla dörrar". Femton minuter senare står han i dörren och säger åt mig att inte gråta. Lättare sagt en gjort. Efter det var jag ganska emotionell och ville återuppta kontakten med mannen i LA. Jag undrar varför det var han jag ville säga att jag hade haft en dålig dag på jobbet. Men sanningen är väl att jag saknar att prata med honom, som vän eller som flickvän, det spelar ingen roll. Samtidigt så känner jag att jag inte vill, att det inte är värt det just nu. Det är för mycket som står på spel.


Fast sen kollade jag i kalendern. Woops tänkte jag när jag såg att det är dags för perioden igen. Det kan ju förklara en hel del när det kommer till magont och känslor. Nu ska jag snart kila iväg till Taco bar. Det ska bli riktigt trevligt. Det enda som suger är att jag missar Pride-paraden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0