Hej jag är på Dalarö

Igår kväll hoppade jag i det mörka havet. Det var det härligaste jag gjort på länge, och fyfan vad varmt vattnet var! Kanske för att jag bastade innan, kanske inte.. Men nej, det var varmt i alla fall.

Idag gick jag och Marina på snabbpromenad med Turbo i skogen. Vi var väl ute i två timmar och traskade, men det var hur härligt som helst. Det är något speciellt med att gå i skogen.

Sen köpte vi blekningamedel och massakerade mitt huvud. Så nu har jag några nyanser ljusare hårbotten också. Det vart bra, jag måste vänja mig med att se mig i spegeln bara, för blond är jag!

Snart åker vi till stan för att käka middag. En man från Miami är på besök. Så honom ska jag lägga klorna på, med tanke på att jag tänkte göra en USA runda nästa vår. Kontakter kontakter.


Och vi alla i Stockholm inte har missat så har vi fått lite regn idag. Det var ju bara en tidsfråga eftersom vi haft det förjävla bra varmt här. Så några dagar regn gör ju inget om man frågar mig. Lite tråkigt är det kanske att jag går väldigt mycket på jobbet och att jag ska jobba ute på Ung08 nu i tre dagar. Aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0