Hemtjänsten

Jag är nyhemkommen från jobbet. Schleten som få, höll på att somna i lokalen runt 22 tiden och nu sitter jag här och käkar knäckebröd till senmiddag och känner att jag inte allt vill gå och lägga mig. Men idag finns inga ursäkter, jag ska i säng. Om sex timmar ska jag upp för att som sagt åka och jobba 16 timmar i sträck. Jag känner mig typ som Supermannen.

Det var riktigt trevligt att sitta i lokalen ikväll. Jag satt och snackade med en man som jag jobbat med ganska mycket nu den senate tiden och tja... vi lärde väl verkligen känna varandra idag. Det är verkligen synd att han och hans pojkvän åker bort i nio månader i slutet av denna månad. Han är trevlig.

Sen så tog han upp Hunken som samtalsämne.
"Han är ju söt" sa han och sneglade på mig.
"Ja, han är verkligen söt".
"Du kan ju satsa på honom"
"Tja, är han singel?"

Score, det är han.
Fantasin flödar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0