hola amigos

Vänner.

Idag har jag jobbat min stjärt av mig på TB, och då endast i tre timmar. Non stop. Mat mat mat. Nu ska jag vidare till HT för att jobba av stjärten lite mer.


Kryssningen btw var suverän. Innan jag kan visa er bilder så kan jag kort konstatera att när vi kom hem igår gick jag ocg handlade pizza, åt halva och sov sedan vid halv nio i soffan. Detta resulterade i en skön sömn och en tidig morgon. 5.30 vaknade jag pigg och utvilad. Men vid nio gick jag ut och sprang och sedan körde jag fys. Jag gillar den här dagen.

Ikväll sover jag i lägenheten. Den är ute på marknad nu, så jag får väl passa på att sova lite i den. Fast egentligen så är det så att jag måste dammsuga lite innan visningen som hålls nu i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0