Hot and sweaty.

Så solen lyser upp himmeln och jag har inte gått och lagt mig än. Funderade på något fyllekäk men bestämde mig för att inte ta mig något eftersom jag inte är sugen på något annat än vatten. Kvällen vart helt klart lyckad. Oturligt nog var det ju så att en idiot som nästan sabbade moodet, men jag lyckades hålla mig till någon annan köpare.


Ungefär såhär började kvällen.
Jag bjuder på bål direkt ut bunken.





Dans med födelsedagsbarnet



Sen så såg jag ut såhär när klubben stängde.
Ingen skam finns i denna kropp när jag får dansa.



Det är dags att sätta på flyplansgrejen och försöka sova lite nu.
Man oh man, jag har verkligen haft kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0