I am, så att säga, gliding

Vad kan man säga när allt bara glider.
Jo, det glider.

Vaknade imorse, Yoga.
Mor kom hem, Farsta.
Evelyn ringde, Slingan.

Snart dags för jobb.
Gjorde ett kan på ett par byxor för 49 spänn. Mor ville vara mor så jag fick vara barn och gjorde därför inte av med en spänn. Eller jo, sen när jag ville vara vuxen och gå på Systemet.
Imorgon är det Fest med stort F.
Min äldsta vän fyller år, och detta kommer att firas natten lång.
Den efterlängtade perioden är kommen och kan nu försvinna igen.
Jag går och rör på mig så mycket att jag har ont på framsidan av mina fötter. Typ som benhinneinflamation, fast på fötterna.
Nu ska jag äta lunch och ta dusch nummer 2 för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0