I had a dream

Inatt drömde jag den konstigaste av drömmar.

Den började med att det var jag och två vänner till mig som kom till ett gammalt hus. Det var tydligen mitt hus. Det låg vid en sjö och hade en fin brygga. Sen så vart jag iknuffad i vattnet, och sen gick drömmen utför.

Det hela fortskred att det kom fler och fler människor som badande. Det som jag tycker var lite fantastiskt är att det var den mest random bunt av människor som fick bada i min dröm.

Allt från gamla tanter jag går hem till på jobbet, till släkt och vänner, till en bekants ex-man. Och alla badade och kastade runt två mjuka röd bollar. Vi hade roligt.

Sen var det som att drömmen fastnade, för det känns som att jag drömde om just den sekvensen hela morgonen. Men det var en mysig dröm och jag vaknade upp till ljudet av regn.




Fast nej, jag kom på att jag träffade Adam Alsing också.
Men det kanske var i en annan dröm.
Han var trevlig. Jag har träffat honom i verkligenheten.
Då var han också trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0