Igår

HEJ!

De senaste dagarna har varit toppen. Det märkvärdigaste var ju såklart igår. Dagen då jag gick på date.

Kort och koncist.

Vi träffades på Söder, gick till stan i solskenet. Gled in på en random film på bio, vilket råkade vara L.A. Gigolo. En egentligen ganska usel film, men det var mycket sex och snygga människor så jag gillade den i alla fall. Sen gick vi och käkade på Taco bar innan vi gick hem till mig.Vi skulle ha åkte till Långholmen för att spela brännboll, men det var lite mer lockande att vara hemma. Så vi lämnade inte lägenheten något mer. Eller jo, när vi gick för att handla hem pizza vid 21.30.

Jag fick precis ett litet meddelande av Hunken som tackade för igår. Så ja, det var bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0