I'm having a blast

Igår jobbade jag som vanligt till 23.30. Efter det gick jag och Hunken och drack några riktigt smakliga öl på ett litet sport-hak fullt med över-medelsålders-människor. Efter det åkte vi hem till mig. Slut på historen.



Men sen kan jag berättade att jag jobbade 8-23 idag. Med tre timmars sömn som natten erbjöd så kan vi glatt konstatera att jag är vansinnig. Men det gör inget. Jag hade det riktigt trevligt.

Sen hade jag det trevligt på vägen hem idag också. För jag fick sällskap av samma man som jag sällskapade med igår. Sen lyssnade jag på Fightstar resten av vägen. Och för att inte glömma att nämna, mina drömmar besannades när jag kom hem. Jag tänkte på hur gott det skulle vara med lasange när jag kom hem. Tror ni inte att restarna av dagens middag stod på diskbänken?

Nu ska jag lägga in resterande dokument och skit som ska sparas från min dator. Imorgon åker den in på service. Hoppas det inte tar allt för lång tid ikväll, jag börjar 7.30 imorgon. Yeeeei... not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0