Jack's Mannequin

Jag är så exhalterad.


Jag köpte precis biljetter till en Jack's Mannequin konsert i London.
Jag har velat se dem sen dagen då jag först hörde dem, och nu i min spontanitet så köpte jag biljetter på eBay eftersom de var slutsålda på hemsidan. Allt det här innan jag ens köpt biljett till London. Fast jag har ju kikat på det också, jag väntar bara på klartecken från min oerhört sega kusin.


Jag tror inte ni kan förstå hur exhalterad och glad och ivrig och ja... fan alltså. Nu måste jag nog gå ut och springa av mig energin som uppstod.


Jack's Mannequin - 3 september


här har ni ett smakprov

Resolution


vi kör på ett till...


Caves



och här är hela låten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0