Sunrise at 4.40 a.m.

Fyfan vilken kväll... Jag är snuskig alltså. I den bemärkelsen att jag har dansat så mycket så att svettet har flödat. När jag menar flödat så menar jag verkligen flödat. Det härliga med mig är att jag verkligen inte bryr mig, för fyfan var kul jag har haft det! Jag lovar att det skall visas bilder av nitt snuskiga jag, så får ni bedömma själva. Själv är jag ganska nöjd med vad jag lyckades åstadkomma.

Sen var det en oerhört söt kille på jobbet som jag arbetade med ikväll som lät mig gå tidigare. Trots det så fastnade jag i lokalen, sittandes med en tekopp i handen, pratandes med honom ett bra tag. Jag får kalla honom Hunken, för hunk är han och lite magi kan eventuellt ske. Vem har inte drömt på arbetsplatsen? Haha.

Fan, jag är sådär perfekt full.
Kvällen slutade tyvärr med en idiot. Det finns så många av dem. De flesta är ju också av det manliga könet. Jag hatar dem som kommer med toma hot men som inte gör något. Fan slå till mig bara om det är vad du vill helst av allt...

Nu ska jag borsta tänderna och gå till sängs.
Himmelen är lila, det blir varmt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0