Tattoo thoughts

Jag har kanske eventuellt kommit fram till vad min andra av tre tatueringar ska vara. Halvt om copy-cat, halvt om egen-inspirerat. Men eftersom jag inte är helt säker på hur den kommer att se ut, konstigt nog, så får vi se. Men om det blir ungefär som jag hoppas så är det bara att köra. Nu låter jag lite skum, men grejen är att det är en skrift skriven på ett sätt jag inte vet hur man skriver. Eeh, ja. Därför. Måste helt enkelt göra lite research innan.


Nu mitt herrskap så bjuder jag eder godnatt.
Jag ska röra mig från köksstolen jag suttit på och priatat och överfört saker till hårddisken sen jag kom hem från jobbet, till sängen, för att försöka få lite mer av det vi kallar sömn. Det känns som evigheter sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0