the day after yesterday

Jag tog mig en promenad hem till Kungen för att stjäla lite sällskap i solskenet. Riktigt skönt att ligga och lata sig i typ en och en halv timme. Det har jag inte gjort sen i juni tror jag, så det var på tiden.    

På vägen dit upptäckte jag hur satans ont jag har i högerfoten. Jag berättade ju min teori om benhinneinflamation fast på framsidan av fötterna. Jag tror inte längre på den teorin. Jag kan nästan inte gå normalt och det gör ont. Kanske är det bara ett tecken på att jag måste vila lite.

Och det ska jag, imorgon och på tisdag är jag ledig. Då bär det av till Dalarö. Fast jag är sugen på att träna. Så jag packar med min mina joggingskor och min laptop med mina Yoga-dvd:er. Sen har vi en stutsmatta också. Och en best.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0