The rain aint falling on my head

Det har regnat till och från hela dagen. Men trots det så har det känts som att regnet inte har kunnat träffa mig. Jag gick och fantiserade om hur jag ahde ett osynligt skydd, som ni vet den där hår-reklamen som visades förut - då håret var perfekt i alla väder. Ja, typ så kändes det. Mitt hår är perfekt.

Allt känns så ljuvligt nu. Som att inget kan gå emot mig igen. Men det är väl som man säger, efter natten kommer solen åter. Jag är så glad hela tiden. Och jag tycker väl kanske inte att jag borde vara annat heller.. Men det är liksom småsaker som gör mig glad.


- Jag städade mitt rum idag efter att ha insett att det var i en enda stor röra. Jag är ett levande tecken på att man kan göra nytta med nöje. Jag dansar och sjunger under tiden jag rensar, plockar, sorterar och gör i ordning.

- Mina vänner KungLeopold och Johan har flyttat till en lägenhet ihop. Jag kom precis därifrån och under tiden jag var där kunde jag inte sluta le. Jag var så glad för deras skull för att de hade fått tag i en så grym lägenhet.

- På tal om Kungen så vart jag hur exhalterad som helst när jag fick veta att han kom in på journalist-linjen på Universitetet.

- Jag åker till London om två veckor.

- Min dator är på service och kommer tillbaka felfri om några dagar.

- Pensionärerna jag går hem till på jobbet älskar mig och ger mig komplimanger för min utmärkta matlagning.

- Jag ska på date med Hunken på torsdag.

Ja, ni ser. Och det är inte allt. Men det räcker för nu.
Nu ska jag göra lite träningsövningar och äta en macka innan jag gör mig i ordning för att gå och sova. Jag lämnade in datorn på service idag, så jag får klara mig utan mina Yoga-videos i några dagar.

Kommentarer
Postat av: Ross

Kompis, dags att ses så jag kan få info om vem Hunken är.

2009-08-18 @ 21:42:18
URL: http://www.rossandtheapple.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0