2.32

Disciplin mina vänner, disciplin.

Inte har jag ens varit i närheten av att sova.
Jag har haft fullt upp snacka träning, tatueringar och resor.

Träning - självdisciplinen är på samma plats som motivationen. Jag får fan skylla mig själv om jag ska ligga uppe halva nätterna eller ha ett destruktivt beteende i annan form. Träningen faller inte bort.

Tatueringar - viljan är på plats. Så fort jag får tid ska jag kolla upp och boka en tid. Sen har jag kommit på att det kommer nog totalt bli tre stycken gaddningar som ska pryda min kropp. Men en i tagen nu.

Resor - längtan är kliandes. Mycket faller på den plats jag vill ha det och det verkar som att saker och ting kommer att glida när jag lämnar landet lite sneare i år.


Och så nu. Sova, så att jag kan träna. Träna så att jag kan ta tag i annat. Ta tag i annat så att jag kan gå till jobbet. Jobba så att jag kan festa. Festa så att jag inte vet vad jag heter. Däcka så att jag vaknar bakfull. Vara bakfull och ändå hasa mig till jobbet. Jobba så att jag kan resa härifrån.... Allt hänger ihop liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0