Skype-session of the night

Ikväll hade jag tänkt att träna. Så blidde det icke. Jag spenderade vist mina vakna kvällstimmar framför Skype med min kusin. Det kan hända mycket under en sådan session ska jag berätta.


- Jag fick ett erbjudande att jobba som Au Pair i London. Vi återkommer till det här med min otroliga charm tror jag, eftersom mina rekomendationer är väldigt högt klassade. Då kan vi ju slänga in att jag inte har någon som helst erfarenhet av att byta blöjor. Fast nu ljög jag. Jag byter ju på gamlingarna på jobbet.

- Sen fick jag ett samtal på mobilen från en far som visst inte förstår det fantastiska i livet som i att kunna göra vad man vill, när man vill, för att man vill. Det hela blir lite tråkigare när det verkar som att man inte får det, i alla fall inte utan att få något samvetskval stup i kvarten. Leave my frigile mind alone please!

- Jag har, oberoende på det infekterande åsikter från tidigare samtal, tänkt över och värderat det här med Au Pari-jobbet. Jag skulle gilla det och jag skulle vara en gudagåva till familjen. Men timingen är dålig eftersom jag vill fara ännu mer österut om ett tag. "Men det kan jag ju göra efter". Ja, fast nej. Inte med tanke på vad jag tjänar här hemma i jämförelse med vad jag skulle tjäna som Au Pair. Sorry.

- Efter samtalsämnet "sexuellt umgänge" så gick jag och rotade fram ett gammalt kontrakt som är bindande mellan mig och min kusin sedan 070720. Eftersom vi inte får eller vill berätta om det för någon så är det redan mer info än vad jag kan ge er. Men då kan jag väl slänga in att vi ligger ganska jämnt i kampen om priset också.


Så, det var min kväll i det stora hela.
Sleep tight yo fakkas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0