warning

Fast nu fick jag ett meddelande till.

Han gillar mig mycket.

Det låter läskigt. Jag gillar honom också, men jag är i det state of mind jag vill vara i just nu. Jag har lite för mycket fokus på mig själv för att ens vilja vara med någon annan på ett kärleksfullt sätt. Det kanske låter egoistiskt, men det är ett faktum. I alla fall just nu. Fast då menar jag inte att jag skärmar av mig från allt sånt. Jag gillar den intima och djuriska känslan, men det närmar sig en hårfin linje som jag inte vill eller tänker krossa.  

Igår låg han och jag och snackade om ett ton av saker. Sen kom vi fram till att jag var en liten heartbreaker. Det är ju bra att han vet om det. Även om jag inte direkt någonsin har gått in för att krossa någons hjärta, så har jag lyckats göra det en för många gånger. Men sen så har jag fått mitt hjärta krossat till pulver och efter det kan jag bara säga en sak; hellre deras än mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0