What will happen in the end?

Jag försökte verklien sova längre imorse. Vaknade vid åtta och tivingade mig att ligga kvar tills klockan var nio. Jag drömde någon cool dröm också. Fast jag undrar om killen vart dödad av indianen på cowboy-haket eller om han lyckades döda indianen och började leta upp mig. Jag rymde aldrig iväg med hästarna som stod i stallet och väntade, utan jag gick tillbaka för att leta. Men kunde inte hitta honom. Sen var jag ute till havs. Letandes. Jag undrar om vi skulle ha funnit varandra tilslut.



Jag satt precis och spanade in en skola också. Mina alternativ är nu nere på två, and I feel good about them! Så det känns ganska givet att jag hinner bestämma mig på ett år. Nu är det jobb som gäller så att mina resor blir besannade. Och jobba är vad jag gör. Än så länge är det 27 arbetspass på en månad, kanske får slinka in ett eller två till. Och jag tror att jag har blivit en workoholic. Typ på riktigt.

Det är nu dags att återuppta det här med träning, nu när jag äntligen har tid och är fullt frisk i kroppen. Crunch-Yoga får det bli. Det är bra grejer det. Sen får vi se om jag tar mig ut och springer också. Mina fötter är inte återställda efter gårdagens dubbelpass och jag måste åka och hämta biobiljetter och köpa en extern hårddisk, innan jag börjar jobbet.

Sen kom jag på att det är ikväll jag ska ut och dricka drinkar med två gamla dansvänner. Dear oh dear, som den gamla tanten brukar säga på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0