A-non-want-to-work-day

Gissa vem som lyckades sova i typ 11 timmar inatt. Fett skönt! Dessvärre hann jag inte göra mycket annat än att gå till gymmet idag heller. Fick skynda mig hem till mor för att hämta en fjuttig lapp jag måste ha med mig när jag ska vaccinera mig imorgon.

Snart dags att åka till jobbet. Jag försökte få ledigt idag, men det är ju ganska svårt i dessa tider. Tjejen som kanske kunde har inte hört av sig, men jag var väl mer eller mindre förberedd på detta. Jag har helt tappat arbetslusten. Men det är snart dags för skojigheter, så det är bara att hålla ut. Besides så är idag sista gången jag träffar många av mina gamlingar, så jag måste ju ge dem mina goda bakverk jag så flitigt har gjort åt dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0