a quick one

Det blev ingen hiphop igår. Lika bra, jag sov nog redan klockan 23 faktiskt. Vaknade nio timmar senare och mådde prima. Dilfen kom förbi en kortis, eller typ tre timmar. Det var mycket trevligt tycker jag.

Hade tänkt att gå till gymmet efter att han kom försent till jobbet, men jag valde att kolla klart på filmen jag började titta på tidigare. The Hangover, rolig som fan. Ser fram emot mitt födelsedagsfirande i Vegas med LA-girlsen. Faaast, nu vet jag ju att antagligen är hemma i Svealand under den perioden. Äh, allt löser sig tillslut, jag bryr mig inte nu.

Nu håller det här på att spinna iväg lite så vi avslutar med att jag åkte hem till mor istället. Jag behövde hämta mitt körkort. Det är snart dags att bege mig till jobbet, sen är det är utgång innan jag leker chaufför åt en glad far.

Kommer hem imorgon igen.
Fan, tiden bara går.
Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0