a someone

Detta inlägg vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp. Jag har typ träffat någon. Eller träffat och träffat. Jo, det har jag, men kanske inte på det sättet man vill definera ordet träffa. Tänk simpelt.

Jag har valt att kalla honom Dilf. Namnet säger ju sig självt ganska väl. Sen blir det både komplicerat och okomplicerat. Det är okomplicerat för att det är så enkelt, komplicerat för en rad saker som jag egentligen inte har tänkt på så hejdlöst mycket. Jag menar, 13 dagar kvar, hej då Sverige.

Men det är ganska moraliskt komplicerat. But for what it's worth så mår jag väldigt bra. Så jag vet inte. Jag tänker inte fortsätta att analysera utan bara leva här och nu i 13 dagar till. Sen lever jag här och nu, fast någon annan stans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0