början på dagen förutsätter inte resterande timmar

Min dag började minst sagt mindre bra. Här ställde man klockan på 8.00 och redan vid halv nio måste man gå och bli rasande. Så jag och min mamma bröt ihop och allting eskalerades i att jag rasande lämnade hemmet tillsammans med min bror. Sen gick jag till gymmet.

Såhär i efterhand då måste jag säga att det är skönt att få utlopp för sina känslor ibland. Så jag är nu lätt som en fågel i sinnet.

Ska glida över till Kungen och hänga ett tag. Han och jag har setts alldeles för lite den senaste tiden. Ikväll ska jag och Emilie ta oss på bio. Om jag får betämma så ska vi se någon av följane filmer:

  • The Imaginarium of Dr. Parnassus
  • New Moon
  • 2012
  • Paranormal Activity
  • Avatar
  • Sin Nombre
  • Up
Emilie, om du ser det här så kan jag säga att jag redan har bunkrat upp med godis!


På vägen hem från lägenheten insåg jag en sak som också gör mig glad för att jag reser iväg. Jo, jag slipper nämligen att ständigt gå runt i kalla blöta och strumpor. Fyfan vad det ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0