Dagen vi väntat på

Man ska väl säga God Jul...

En god jul har det varit indeed. Jobbstress med mys på samma gång. En biltur med hög musik och en jävla massa godis. Ingen riktigt mat har gått ner min strupe idag och jag väntar på att få käka gröt. I år ska jag fanimej ha mandeln också!

Julklapparna är jag riktigt nöjd med.

Stödstrumpor
Resekudde
Vattenfast mascara
En paljettbasker
Pengar
Massagegrej
"Metal Cap Bomb" (knall-skit)
Kanske något mer, men jag kommer inte ihåg..

Mina kusiner är här, det är mysigt. Eventuellt ska jag visa en av dem Stockholms nattliv, men vi får se... Vågar man visa sig ute med skåningar?

Snart är det över i alla fall. God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0