det var lite kallt i natt.

Gårdagens TBfest var kul. Fast det hade kunnat varit roligare också. Min favorit arbetskompis hade tydligen slutat och flyttat åt helvete. Ifs kommer han upp idag och stannar en vecka, så vi får se om jag lyckas klämma in en date där med.

Vid ett-tiden hade jag tänkt att dra mig hemåt, och fick sällskap av en skitpackad 21åring och en förbannad 17åring. Sen kom vi till Slussen och tunnelbanan hade slutat gå. Vi skiljdes åt och jag promenerade hela vägen till lägenheten. Kom hem lite efter två. Det var ganska mysigt att promenera, även om de sista hundra metrarna var brutala. Mina lår var alltså knallröda när jag drog av mig skinnbyxorna. Och jag hade frost på näsan också. Ändå visade tempmätaren bara 9 minus grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0