tsh-tsh booing ching

Mycket har hänt idag.

Jag fick ett samtal från skolan i London. Jag vill inte säga något om något nu, men jag är bestämd på det här. Så det ser ut som att resan min blir en aning kortare än planerat.

Tack vare det samtalet kom jag försent till Sofiaskolan där jag skulle träna Capoeira. Sessionen började med att vi satt och spelade Berimbau, huvudinstrumentet. Det var svårt och vänster lillfinger fick sig en rejäl omgång.


Träningen var kul och extremt svår. Och hem åkte jag med ett glatt humör och två sträckta skinkor.

Sen har jag snackat med Grisen och fått mig några skratt, egentligen om mig själv. Men skratt som skratt. Vi ska i alla fall ut på fredag. Med oss ska vi visa några Brazilerios hur man festar i Sverige. Så det blir grymt! 

Nu borde jag sova, men jag är lite för uppspelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0