eleven days...

Jag har inte varit så här tagad på livet på länge tror jag. Allt bara rusar igenom kroppen på mig. Låt det aldrig sluta tack.

Gårdagen var som vanligt awesome. Stenhård träning på gymmet så jag skippade dagens session. Sen jobb. Än en gång måste jag säga att jag trivs som få! Igår fick jag ett julkort av en tant där hon skrev den finaste av hälsning.

"Kära lille Emmili. Ett varmt tack för att Du finns. Du har verkligen förgyllt våra dagar med glädje och sol. Snälla lilla barn, var rädd om Dig och skänk inte bort ditt guldhjärta till första bästa Casanova. Sall tänka på Dig varje dag. Må Gud bevara Dig Du lilla. STOR KRAM / S & S."

Ja, jag ville gråta floder. Hon kunde inte ens stava mitt namn rätt..

Jag fick sluta en timme tidigare, vilket passade perfekt. På med sminket och iväg för att möta Grisen vid tunnelbanan. Sen gick vi till en Irländsk krog som heter Limerick. Jag bjöd på tranbärsjuice och vi var nöjda som fan. Grisen vänner kom och tillsist änlände även min kusin. Kvälen var fulländad. Vi stannade till tre - dansade och sjöng med till bra musik. En snubba körde även live, vilket var grymt. Vid tre-snåret traskade tre glada tjejer hem till mig. Vi åt godis och fick jobbiga samtal. Sen fick jag ligga sked med min kusin.

Riktigt bra kväll.
KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0