Elva dagar kvar-lista

Så, jag är en list-människa. Jag gör listor. I like them.

Jag är medveten om att jag har en massa saker jag måste göra innan jag åker. Säkert fler saker än jag kan komma på. Men jag tänkte i alla fall göra en lista av de saker jag faktiskt vet att jag måste göra innan jag far iväg. Fair enough liksom.

  • Sluta använda de saker och kläder som ska packas med
  • Packa väskan med reservation för en ompackning också
  • Tömma lägenheten från mina saker
  • Boka in auditions på London-skolan och Sverige-skolan
  • Planera in allt resande däremellan
  • Fixa med boende i Salvador
  • Kontakta FICA, stället jag ska träna Capoeira
  • Planera lite i övrigt. (Ska jag till Peru, USA innan auditions eller ej?)
  • I så fall.. boka hiking på Inka-leden
  • Partaja
  • Fixa julklappar och baka till gamlingarna
  • Fira jul på Söder, i Sigtuna och på Dalarö
  • Hänga med så mycket vänner som möjligt
  • Vara med la familia
  • Ta vaccinspruta
  • Klippa håret
  • Jobba sex dagar till
  • Eh, folk ska väl ha julklappar också?
  • Fundera lite på framtiden
  • Inte bråka med mor
  • Skriva klart en låt

Ja, listan är oändlig. Men jag gillar att ha mycket att stå i också... även om det finns annat som intresserar mig mer nu än att arbeta. Men man gör det man måste. Nu funderar jag på att sova några timmar. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0