feeeezt

Julfezten var nice. Med en liten överdrift. Det enda nicea var sällskapet. Maten var inte särskillt god och "underhållningen" var halvtaskigt underhållande. Men Inget att klaga på. Som sagt, med vänner kommer man långt. Drog hem till en kollega efter jobbet, en annan joinade oss och vi delade på två flaskor Cava innan vi gick till Annexet.

Tydligen vann Erik Idol brevid oss också också. Ganska väntat.

Sen när underhållningen blev svenne-pinsam drog vi till GS där vi hookade upp med några till kollegor som flydde fältet redan tidigare än oss. Min kollega kände sig psykiskt våldtagen, jag var ganska road.

Sen skulle jag på fest i Tensta tyckte Grisen. Ödet sa något annat och jag åkte hem till mor som fick kasta ner reservnyckeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0