försoning

Hemma hos Kungen spelades det Tekken 6. Typ asgrymt! Sen var Fia där också. Jag bjöd på frukost och hon och jag kom fram till att vi ska styra Vegas samtidigt. Helt jäkla fantastiskt roligt i så fall, hon är en störd människa. På ett bra och roligt sätt.

Roligt och hemskt var att Kungen råkade sätta sig ordentligt på katten. Allt gick i slow motion men varken jag eller Fia lyckades få fram ett ord. Stackars katt säger jag.


Mor och jag är på samma sida igen. På vägen hem från träningen handlade jag nödvänigheter och godis till henne. Jag fick ett "tack, jag älskar dig också"-sms. Sen ville hon bjuda mig på middag. På IKEA. Det hela slutade istället med att vi fick gratis korv. The Secret säger jag bara. The Secret.


Nu ska jag på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0